Sunday, April 18, 2010

1 minggu, 1 hari, 1 jam, 1 minit, 1 saat

Hampir 1 minggu x update blog.. busy jak...
Seronok... memang seronok...
Walaupun sekejap masa berjalan..aku rasa puas sangat..
Berjumpa dengan family, terutama adik-adik aku..
Sepanjang 1 minggu aku menghabiskan masa bersama dengan mereka..

Esok bermulah hari-hari yang paling busy buat aku..
Semester baru dah bermula... Oh.. Tidak.. Tidak...
Thesis baru akan menanti aku...
kalau sebelum ni, semasa amik degree.. aku boleh bercuti 1 hingga 2 bulan...
sekarang cuma 1 minggu jak.. memang penat..
Ini semua gara-gara lecture yang bagi cadangan..

Mereka suruh aku habiskan Master dalam masa 1 tahun setengah..
pada mulanya aku mahu buat 2 tahun..
aku cuba menyahut cabaran tersebut...
walaupun cuti terhad... x kisah lah..
lepas ni udah boleh kerja bha....

No comments: