Sunday, June 20, 2010

Jatuh Cinta Lagi


Lama sudah x update blog, ya memang lama. Kalau mahu tahu saya sangat sibuk. Ya sangat sibuk dengan thesis saya. Saya kena keluar daerah untuk mendapatkan maklumat. Sebenarnya saya nak cerita pasal kelasih gelapku. Semasa saya buat research di sebuah kampung, saya bertemu dengan seorang wanita yang sangat cantik. Kebetulan wanita tersebut juga ingin membuat research tentang thesis kebudayaan. Akhirnya saya berkawan dan bertukar no telefon. Walaupun kami baru kenal kurang dari 1 bulan namun perhubungan kami seperti couple yang paling Hot. ho3..



Horay.. Aku udah jatuh cinta.. Lagu untuk aku dan dia. mmmm

Saya suka dengan wanita ini, saya sayang dia, kalau mau tahu, wanita ini mempunyai ciri-ciri wanita idaman saya. Ciri ciri wanita idaman saya mestillah cantik, sexy, putih, gebu, dan yang paling penting gigi mesti cantik. Tak mahu jongang dan jarang jarang. Tak suka.. tak suka.. Ya, terima kasih. terima kasih kepada dia.

No comments: