Tuesday, July 13, 2010

Duit yang tidak bernilai....



Kenapa ramai orang yang sukakan duit? Kenapa ramai orang tidak boleh hidup kerana duit? Bagi saya duit bukanlah segalanya. Walaupun duit kita berjuta dolar. berbilion-bilion. Tapi masih lagi tidak mampu memiliki apa yang diimpikan. Saya tahu, saya menyukai seseorang, saya akan gunakan kekayaan untuk memikat dan menggoda. Tapi kenapa saya tewas dengan dia. Dia memang pelik. Dia memang aneh. Lebih aneh dari makluk dari planet Pluto.

Saya tiada kakak, saya tiada abang. cuma ada adik sahaja. Salahkah saya untuk mendapat kasih sayang dari seorang abang dan kakak? Salahkah? Tapi kenapa dia tidak memahami perasaan saya. kenapa? Saya sangat sedih. kakak saya memang ok, selalu jak take care sama saya. tapi kenapa dengan abang saya? Selalu berubah. selalu menyepi. lebih sepi dari radio yang tidak berfungsi.

Oh.. Kenapa semua ini menimpa saya. oh... tidak... Abang.. Tolong lah faham... Saya cuma mau bertukar pandangan jak.. tiada lebih dari itu.. Apa kata kita lupakan kisah dulu. kita mulakan hidup baru... hidup tanpa masalah... Saya kesunyian sekarang ini.. sayang sangat emo.. boleh ka? Plz...

1 comment:

@reltzsensei said...

hahaha...xpew...pujukla die ek...hik3..ne taw de pluang agi...ngee..