Saturday, August 20, 2011

Bengang

Semalam... seharian saya keluar bershopping bersama dia..
Dari petang sampailah pagi
ingatkan bila udah malam orang akan kurang...
semua itu silap... lagi malam.. lagi ramai orang...
sehingga jam 5 pagi..
jalan masih jem...
terutama di uptown dan jalan TAR..

Antara tempat yang sempat kami lawati:-
1.Jalan TAR
2.Time Square
3.Sogo
4.Pavilion
5.Uptown
6.KLCC

Kali ni saya dengan dia memang shopping tak ingat dunia..
Kalau ikutkan ragam dia.. semua dia nak beli..
Berapa guni duit dia bawa..saya pon tak tahu..
Kiranya utuk tahun ni... color baju kami adalah sama...
Tiba-tiba tema raya bertukar dari purple kepada hijau..
memang pelik bin ajaib...

Okaylah, di Pavilion.. saya masuk 1 butik yang agak terkenal..
tiba-tiba kami ternampak baju Melayu yang agak cantik..
ingatkan harga dia dalan rm200-300...
bila masuk jak.. harga dia RM 999.00

memandangkan udah berkenan.. So, apa lagi..
beli ja lah.. kami beli 6 pasang...
untuk family dia & saya..
So, dpt diskaun 50% untuk setiap satu sebab beli melebihi 3 pasang..
bestkan.. jarang butik di pavilion beri diskaun..
rasa agak terkejut jua...

Kain dia import from India.. kira ada campuran silk..
warna pon agak unik.. hijau + bintik hitam..
Raya pertama nanti saya upload dalam blog ya..

P/s.....
Tq kepada dia yang seharian temankan saya..
TQ belanja saya berbuka puasa...
Tq bagi tumpangkan kereta BMW baru dad dia..
(walaupun pinjam dad punya, macam kereta sendiri jak)
TQ belikan saya 1 set perfumet Tommy Hilfiger berharga RM499..
Sekali bersahabat.. Selamanya bersahabat..

tunggu entry seterusnya..

tamat........................


No comments: