Saturday, March 13, 2010

I Can Not Surrender


Hari yang penuh cabaran, Pelbagai masalah menyerang hidup ini. dari pagi sehingga malam dihimpit dengan tekanan dan siksaan, Family yang bermasalah, teman-teman tidak memahami dengan masalah yang aku hadapi. Terima Kasih kepada seseorang yang baru saja dikenali. Dia banyak mengurangkan tekanan yang dihadapi. Dengan Tesis yang tidak tahu halatuju, family yang kucar-kacir.. entahlah.. sampai bila harus menanggung semua ini.. walaupun duit berjuta-juta.. hati masih tidak tenang... Why?why?Why?

Dari jam 11 sehinnga sekarang menunggu seseorang untuk meluahkan perasaan.. biasanya jam 1 pg.. aku akan melihat senyuman, tawaan dan juga kelucuan.. namun hari ini berbeda sekali.... semuanya hancur.. apakah itu hanya alasan.. penipuan.. ataupun sebagai ingin membalas dendam kepada aku.. terpulanglah... aku hanya mampu berserah... walau apa pun yang terjadi.. aku akan tetap meneruskan hidup yang penuh dengan pancaroba ini... aku harap sinar baru akan muncul esok hari.. nite... Danny mau tidur dulu... i miss u 4 ever.... Muahhhh....

4 comments:

@reltzsensei said...

sabar...sabar itu separuh dari iman..kan...hahah..sbo ek...

HairiAks said...

Ala.. kesiannya budak ni. x pa lah. tu semua dugaan dariNYA. so, sabar je ek.. sape lah orang yang buat Daniel macam ni.. x berhati perut langsung.. nak suruh Rie tolong lahar dalam blog ke? lalalalala... betul x Ril?

@reltzsensei said...

rie- hahaha..haah rie..sian die..pe agi rie..u gne kan sumer senjata rahsia u tuk melahar org tu...i jadik komanden ek..hehehe

Daniel said...

Sharel- Danny dah puas bersabar, tp akhirnya bejaya jua unt memujuk. hati dia macam nasi jak.. ho3..

Rie- Dany rasa x perlu untuk melahar orang tu, kita ni orang Melayu yang penuh dengan kesopanan dan budi bahasa. Bangsa kita juga bangsa yang paling bersopan santun di dunia. "Jangan kerana Nila setitik rosak susu sebelanga". fikir-fikirkan pepatah ini. Sorry.. formal lah pula Dany ni...Ho3..