Thursday, September 16, 2010

Syoknya Raya...

Wahh.. Cepatnya udah 7 syawal.. Memang sudah lama saya tak update blog. Saya sangat sibuk dengan persiapan raya. Sekarang masih lagi dalam mood bercuti. Tahun ni saya raya di negara orang. Memang menarik dan seronok. Minggu depan baru balik kampung halaman.

Setiap tahun saya dan keluarga akan menghabiskan masa untuk membeli belah, bercuti dan melancong. Tapi, tahun ini tidak sepeti tahun sebelum ini. Saya tidak bertemu dengan kawan kawan blog, FB, YM. Semua menghilangkan diri. Kemana menghilangkan diri? Saya Sangat kecewa.

Saya cuba call, YM, FB, Mesej. Tapi semua diam.. Saya tak kisah pon. Janji dia bahagia. Biasalah orang sekarang, habis madu sepah dibuang. Tapi tak apa...

Kepada dia, masih ada masa untuk kita jumpa. Pls rspon.. plzzzzz.....

No comments: