Saturday, November 20, 2010

Kau Memang Perampas!!!

Wasup..

Hello, Hari ni saya cuma ingin menulis entry yang agak menyakitkan hati..
Entry yang pernuh dengan emosi.
Saya kenal dengan seorang budak dari FB dan Ym.
Dia juga salah seorang dari kawan baik saya.
Tetapi semuanya berubah dalam sekelip mata.
rupa-rupanya dia seorang perampas. Dia seorang penipu.

Kenapa dia buat saya macam ni?
Saya mengenali "H" dahulu, barulah bejumpa dengan "A".
Sebelum saya berjumpa dengan "H", Hubungan kami sangat akrab dan bahagia.
Tapi semuanya berubah bila "A" telah merampas kebahagian yang kami bina selama ini.
Dari hari ke hari, "H" semakin berubah, "H" seperti telah dipukau oleh "A".

Sebenarnya saya sangat sayang dengan "H", tapi semuanya berubah bila :A: masuk campur dalam hubungan kami. Dia seolah benci sama saya.. Apa salah saya?
Sekarang, cuma ada sifat dendam dengan "A" kerana telah merosakan hubungan kami.
Walaupun saya bertepuk sebelah tangan, saya masih cintakan "H" saya masih sayangkan dia.

Saya percaya, "H" saja mau sakiti hati saya. Dengan meletakan gambar yang boleh buatkan saya sakit hati. Status di YM dia? Status di FB "A". Entry dalam blog "A". Walaupun dia menggunakan bahasa yang agak tersirat. Saya mampu mentafsirnya.

Honestly saya masih sayang dia. Betul kata orang, kekayaan belum tentu boleh membeli kasih sayang dari seseorang. "H", saya tabik spring dengan kamu. kamu memang berbeza dengan orang yang pernah saya jumpa. Alangkah bahagia kalau kita sentiasa bersama. i am really miss u damn so much.

No comments: