Friday, March 12, 2010

Honda Civic Kesayangan Danny...

(Ni lah keta Danny, yang ni hadiah dari papa time danny masuk Unversity 3 tahun lepas, pada mulanya tidak suka dengan colour dia. sebab Danny suka colour red, or green. But, x kisah lah. Orang bagi kita terima jak)



(Walaupun udah lama digunakan tapi ianya kelihatan baru, sebab ni lah satu-satunya aset yang Danny ada. yang lain belum sempat lagi mau beli. memang dari dulu Danny Suka Kereta Honda, sebabnya, body dia kuat & keras berbanding kereta keluaran lain. Gambar ni Baru ja amik pagi tadi, masa balik rumah papa. Mulanya Danny Kena jumpa lecturer pagi tadi, mau bincang pasal tesis. Tapi terpaksa delay lagi. biasalah masalah dengan Family.)

( Kereta ni banyak berjasa pertama untuk pergi balik kuliah, jalan-jalan sama teman, pergi makan, shopping di bandar.. tidak lupa juga untuk Noty2 dengan kawan..ho3.. memang best.. dia orang yang ajar Danny jadi Noty ni.. ho3....)

2 comments:

@reltzsensei said...

pinjam jap bole???hahahah

HairiAks said...

Danny.. bestnya ada keta sendiri lagi.. suka baca perenggan yang akhir tu.. keta tu untuk noty2.?? sunat 2 kali baru tahu...lalalalalala